miercuri, 3 martie 2010

doamne, ce zi...



..........zbucium, multa circulatie, praf, caldura, cearta, tipete, nervi, alerta, dezorientare, lacrimi etc. O zi plina... in care totul e nebun, in care limbile ceasurilor se invart haotic, in care praful inunda strazile, copii scolile, iar soferii soselele. O zi in care toata lumea se grabeste, dar nimeni nu stie unde. O zi nebuna. Si azi nici makr nu e 13...oare pentru ca e luni...?! nu stiu cert e ca lumea astazi park a inebunit, parca nimeni nu mai poate sa stea o clipa sa admire o pasare sau cerul senin de vara. Am fost absorbita de aceasta zi si nevoita sa ma adaptez nebuniei prezete pana si in oxigenul ce-l inspiram. Acum pe seara parca lumea s-a mai domolit, dar zbuciumul inca imi alearga prin vene. Se apropie seara, o seara linistita sper. Caci maine vine iar si iar...Nu mai vreau o zi ca asta!!! nu mai vreau oameni care sa se grabeasca, nu mai vreau certuri, tipete, isterii, praf, soferi nervosi care claxoneaza dementi.
....Vreau si eu o zi in care lumea sa se "grabeasca incet" astfel incat sa aiba timp sa respire, sa admire un copil in parc, sa zambeasca, sa fie fericit. O zi calma, cu soferi civilizati, cu mai putin praf, cu...si cu... nu am decat sa-mi doresc o astfel de zi. Perfecta as putea spune, caci mereu trebuie sa fie cineva/ceva care sa strice momentul de linste al planetei........Undeva in zare se vede speranta unei zile noi, linistita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu